ملینا جونملینا جون، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

تمام ناتمام من

8/8/هزاروسیصدهشتادوهشت

1393/3/8 16:16
نویسنده : مامی فرزانه
986 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مادر اوایل تیر ماه بودپدر گفت که امسال تولد امام رضا هشته هشته وچون سالی هم که شما به دنیا اومدی هشتادوهشته تاریخ به یاد ماندنی میشه برای شما وبا هم تصمیم گرفتیم تو اون تاریخ به پابوس امام رضا بریم  پدر ارادت خاصی به امام رضا داره ومیگه که هر چی ازش خواسته بهش داده .از همون موقع دنبال بلیط قطار بود که تا تهران بریم وماشینمونو با قطار بفرستیم مشهدو خودمون با هواپیما بریم واز مشهد ماشینو تحویل بگیریم طفلک پدر خیلی زحمت کشید که یه موقع خدایی نکرده آب تو دل خانمهای محترم تکون نخورهخستهدختر قشنگ مامی وقتی که راهی سفر شدیم خیلی هیجان داشتم اولین باری بود که سه نفری مسافرت میرفتیم وهمش به این فکر بودم که نکنه شما اذیت بشی وقتیکه رسیدسم تهران و سوار هواپیما شدیم تا وقت حرکت شما یه صداهای با مزه ای در میاوردی که من وپدر و میبردی تو ابرا اون لحظه اینقدر برامون زیبا بود که فکر نمیکنم هیچوقت فراموشش کنیم از اون لحظه فیلم گرفتیم وقتی خودت بزرگ بشی ببینی بهتر میفهمی که چی میگممحبت  خیلی سفر خوبی بود دست پدر درد نکنه واقعا هر کاری میکرد که بهمون خیلی خوش بگذره وقتیکه برای زیارت رفته بودیم حرم با پدر یه جا قرار گذاشتیم و از هم جدا شدیم شما با پدر رفتی منم تنهایی رفتم وقتی که همدیگه رو دیدیم شما حسابی گرسنت شده بود ودیگه تحمل نداشتی گریهسه تایی رفتیم یه جا نشستیم که به شما شیر بدم بعد پدر برام تعریف کرد که شمارو همه جا برده وهمه جای حرم امام رضا رو بهت نشون داده خودش خندش گرفته بود میگفت وقتیکه غرق حرف زدن بوده یه دفعه متوجه اطرافش میشه که هر کس از کنارش رد میشده با تعجب نگاش میکرده که این آقاهه با چه جدیتی داره برای دختر شش ماهش  حرف میزنه مامی به فدات آخه اونا نمیدونستن که شما چقدر فهمیده ایبوسپدر برای سلامتی شما به دفترنذورات حرم امام رضامبلغ خرید یه گوسفند رو تقدیم کرد و نذر کردیم که هر وقت رفتیم پابوس امام رضا برای سلامتیت یه گوسفنداهدا کنیممحبتهر جا که برای تفریح میرفتیم به شما کادو میدادن این خیلی برام تازگی داشت وکلی ذوق میکردم همه رو با پشت نویس برات نگهداشتم .یه روز که من وشما تو هتل بودیم وپدر رفته بود زیارت شما روی تخت بودی ومن میخواستم نماز بخونم وقتیکه خواستم قامت ببندم یهو شما برای اولین باریه پیچ خوردی واومدی لبه تخت اینقدر شوکه شدم که نمیدونم چجوری خودمو بهت رسوندم  وقتی پدر اومد بهش گفتم و چقدر خودمو شماتت کردم پدر کلی دلداریم داد بعد چقدر ذوق کردیم که دیگه دخترمون داره بزرگ میشهبوسبوسبوس  دیگه باید همه حواسمو میدادم به شما.  برگشتمونم باز از مشهد با هواپیما رفتیم تهران اونجااز راه آهن ماشینو تحویل گرفتیم برگشتیم کرمانشاه. این بود یه خاطره زیباو به یادماندنی از اولین سفر ملینا خانم .                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       

فیشی که بابت نذرمون دریافت کردیم

                                                                                                                                                                                                                                                                                                      

پسندها (8)

نظرات (8)

الهه مامان مبین
25 اردیبهشت 93 15:53
قربون اون عکسای خوشگلت بشم من. چقدر خاطره مشهد رفتنتون قشنگ بود فرزانه جونم . همیشه به گردش و سفر باشید دوست گل من . چقدر دلم براتون تنگ شده ................
مامی فرزانه
پاسخ
مرسی عزیزم از لطفتامیدوارم به زودی همدیگه رو ببینیم
الهه مامان مبین
25 اردیبهشت 93 15:56
تولدت مبارک ملینای عزیزم . نازنین خاله امیدوارم که 120 ساله بشی زیر سایه اول خدا بعدم مامی و پدر مهربونت . ملینا جونم اینو بدون که خاله الهه هر جا که باشه شما رو همیشه دوست داره و هیچوقت فراموشت نمیکنه . همیشه همیشه موفق باشی گل من . با یه عالمه بوووووووس و آرزوهای خیلییییییییی خوب برای نازنینم بغل]
مامی فرزانه
پاسخ
مرسی الهه جونم شما همیشه به ما لطف داری شما همیشه دوست خوب من هستی وخواهی موند
الهه مامان مبین
25 اردیبهشت 93 15:58
تولدت مبااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارک عزیز خالهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
مامی فرزانه
پاسخ
مرسی خاله جونم
الهه مامان مبین
27 اردیبهشت 93 22:22
قالب جدید مباااااااااااااااااااااااااااااااارک گل من
مامی فرزانه
پاسخ
مرسی خاله به خوشگلی قالب مبین جون که نمیشه
الهه مامان مبین
27 اردیبهشت 93 22:23
عکسای تولدت رو زود زود بذار جیگر خاله
مامی فرزانه
پاسخ
چشم خاله به زودی
فاطمه مامان باران
4 خرداد 93 14:14
سلام عزیزم عکسای جدید ملینا جونو واسمون نمیذاری بیصبرانه منتظریم
مامی فرزانه
پاسخ
چشم خانم به زودی
مامان آوا
4 خرداد 93 15:48
ماشااله چقدر تو نازی ملینا کوچولو لپتو بکشممممممم مرسی مامانی به ما سرزدی لینکتون کردم
مامی فرزانه
پاسخ
خواهش میکنم باعث افتخاره
مامان جونم(سوگند من)
13 خرداد 93 14:31
ناز ناز چی خوشگل خوابیدی نفس
مامی فرزانه
پاسخ
مرسی عزیزم