ملینا جونملینا جون، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره

تمام ناتمام من

راه رفتن خانم خانما

1393/3/10 17:48
نویسنده : مامی فرزانه
1,202 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خانم خانما عسل خانم مامی 8 خرداد 1389بود خیلی وقت بود که شما به هر جایی دست میگرفتی از اینور خونه به اونور میرفتی از چند روز پیش با پدر تصمیم گرفتیم بریم کنسرت رضا صادقی بخاطر اینکه شما اذیت نشی گذاشتیمت پیش آقایی و عزیز.موقع برگشتن زنگ زدم که حالتو بپرسم آقایی گفت مژده مژده بیا ببین خانم خانما داره راه میره وای که نمیدونم چجوری خودمونو به خونه رسوندیم همش راه رفتنتو تصور میکردم وقتی رسیدیم درو باز کردم و تو در وایسادم تا منو دیدی دستای کوچولوی تپلیتو گذاشتی رو زمین و پاهاتو یکی یکی بلند کردی و روی پاهات وایسادی تمرکز کردی و8-7 قدم به طرف من اومدی زود تر از من پدر خوشو بهت رسوندو انداختت هوا niniweblog.comاینقدر ذوق زده بودی که از خنده ریسه میرفتی من بدو پدر بدو بالاخره دستم بهت رسیدو حسابی چلوندمت niniweblog.comدختر عجول من چند روز بیشتر طول نکشید که مهارت خیلی زیادی در راه رفتن پیدا کردی مسابقه میدادیم به سرعت برق بلند میشدی وخودتو به مقصد میرسوندی وقتی میفتادی بند دلم پاره میشدوچشمامو میبستم شما هم که انگار نه انگار رو فرشم که میفتادی پامیشدی و زانوتو میتکوندی و بدو بدو از نوniniweblog.com دخترنازم امیدوارم در تمام مراحل زندگیت موفق باشی همیشه به خدا تکیه کنی واز شکست نترسی محبتقربونت برم عکسای با کیفیت زیادی از دوران راه رفتنت ندارم وتمام وقت تمام حواسم به شیطونیای شما بودniniweblog.com

niniweblog.com

                              niniweblog.com 

ملینا خانم در حال مرتب کردن اتاقش........چشمک

                     niniweblog.com

                      niniweblog.com

                      niniweblog.com

 niniweblog.com      

 

پسندها (16)

نظرات (15)

فاطمه مامان باران
18 خرداد 93 13:11
عزیز دلم چقدر خوشگلی تو ماشاالله کفشاشو ببین میخورمتا عسل
مامی فرزانه
پاسخ
مرسی عزیزم باران جونو ببوس
رومینا
18 خرداد 93 23:28
نازنین دختر عکسهات خیلیییییییییییییییییییی قشنگه مثل ماه هستی
مامی فرزانه
پاسخ
مرسی عزیزم شما لطف دارید
مامان الهه
19 خرداد 93 17:08
خصوصی
الهه مامان مبین
20 خرداد 93 15:44
ای قربون اون عکسای نازت . فدای راه رفتنت عزیز دلمممممممممممممم . آخه من چقده شما رو دوست دارم
مامی فرزانه
پاسخ
مرسی خاله ماهم خیلی شمارو دوست داریم
الهه مامان مبین
20 خرداد 93 15:45
قربون هیکلت ناز نازی من
مامی فرزانه
پاسخ
مرسی خاله جونم
مامان پارسا
24 خرداد 93 13:04
عزیزم با اجازه شما هم لینک شدین
مامان لنا
24 خرداد 93 19:11
عزیزم خدا دختر گلتون رو حفظ کنه. با افتخار لینک شدید عزیزم. ممنون که همیشه بهمون سر می زنید. امیدوارم همیشه شاد شاد باشید.
مامی فرزانه
پاسخ
مرسی عزیزم ممنون.خواهش میکنم ماشاالله لنا جون اینقدر زیباس که از دیدنش لذت میبرم ملینا هم همیشه عکسای لنا جونو میبینه
مریم مامان آیدین
27 خرداد 93 11:58
سلام فرزانه جون ممنون که بهم سر زدین دخمل شیرینی دارین خدا حفظش کنه شما با افتخار لینک شدین دوست من
مامی فرزانه
پاسخ
سلام عزیزم خواهش میکنم. مرسی خیلی خوشحالم که شمارو در جمع دوستامون داریم
رومینا
27 خرداد 93 15:43
عزیزم بیا خصوصی
مامی فرزانه
پاسخ
چشم اومدم
مامان ملیکا جون
28 خرداد 93 0:12
سلام فرزانه خانم ماشاالله به عروسک قشنگتون ؛ خدا حفظش کنه آفرین به قدم هات ، انشاالله همیشه قدمهای محکمی برداری عزیزم
مامی فرزانه
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم ملیکا جون گیسو طلارو ببوس
مامان جونم(سوگند من)
28 خرداد 93 17:57
سلام فرزانه جون خوبی ملینا خوشگله خوبه وای که چقدر این دخمله جیجره
مامی فرزانه
پاسخ
سلام عزیزم مرسی از لطفت بوووووووووووووووووس برای سوگند جونم
مامان آوا
28 خرداد 93 20:37
اولین قدمهایی که برمی داری مبارک عزیزمممممم
مامی فرزانه
پاسخ
ممنونم عزیزم هزار هزار تا بوووووس برای آوا جونم
پدر و مادر آروین کوچولو
29 خرداد 93 12:01
سلام عزیزم ممنون که پیشمون اومدید و نظر زیباتونو برامون به یادگار گذاشتید عزیزم با افتخار ما بهتون پیوستیم ببوس عروسک خوشگلو ناز نازی و ملوستونو تو اولین فرصت می یام و بقیه پستای قشنگشو می خونم
مامی فرزانه
پاسخ
سلام عزیزم خواهش میکنم از خوندن مطالب زیباتون لذت بردم.ممنون باعث افتخاره که شمارو درجمع دوستامون داریم
مامانه آنیتا
10 تیر 93 17:04
وایییییییییی خدا آخر من این دخترکه نازو میخورما کفششو نگاه پاتو کردی تو کفشه بزرگترا
مامی فرزانه
پاسخ
چه میشه کرد زندگی دیگه باید بزرگ زندگی کرد لطفا دوست جونمو ببوسید خاله
مامانه آنیتا
10 تیر 93 17:04
تو کشویه لباسا چیکار میکنی عزیزم
مامی فرزانه
پاسخ
ما اینیم دیگه به همه جا سرکشی میکنیم واقعا مسئولیت سختیه