ملینا جونملینا جون، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره

تمام ناتمام من

ژستهای زیبای ملینا جونی

1393/3/14 17:59
نویسنده : مامی فرزانه
951 بازدید
اشتراک گذاری

01rl.gif

الهی مامی به فدات که همیشه برای ژست گرفتن آماده ایمحبت

                      

    Blow Kiss                  

                      http://www.sheklakveblag.blogfa.com پريسا دنياي شكلك ها

الهی قربون این موهای ابریشمیت برم منبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوس

          

                       |www.atrebaroon.blogfa.com|تصاوير زيباساز وبلاگ - وبلاگ عاشقانه قلبي خسته از تپيدن|www.atrebaroon.blogfa.com|

                     |www.atrebaroon.blogfa.com|تصاوير زيباساز وبلاگ - وبلاگ عاشقانه قلبي خسته از تپيدن|www.atrebaroon.blogfa.com|

                Princess Cinderella

                       friend - emoticonswallpapers.com

                   niniweblog.com

niniweblog.com

حاج خانم کوچولو ی من که نماز خوندنش خیلی دیدنیهبغل

                                                        niniweblog.com      

 

پسندها (12)

نظرات (23)

منوص
2 تیر 93 22:28
سلام عزیزم وبلاگت خیلی قشنگه تبریک میگم میخوام یه سایت بهت معرفی کنم خیلی به دردت میخوره هم کلی مطالب علمی داره هم پزشک انلاین داره هر سوالی باشه جواب میدن وکلی مسابقه وجایزه داره حتما خوشتون میاد یه سری بزن ثبت نامشم خیلی راحته لینکشو میزارم براتون انشاا... مفید باشه http://www.madarclub.com/fa/apply/manoos
الهه مامان مبین
2 تیر 93 22:46
ای جون دلمممممممممممممم ملینای نازم . قربون اون ژست گرفتنت
مامی فرزانه
پاسخ
مرسی خاله یه عالمه بووووووووووووووووس برای مبین جونم
الهه مامان مبین
2 تیر 93 22:46
چقدر عکسات خوشگلند نازنین مننننننننننننننننننننننننننننننننننن
مامی فرزانه
پاسخ
مرسی از محبت همیشگیت خاله جونم
الهه مامان مبین
2 تیر 93 22:47
دوست دارم گل خودم
مامی فرزانه
پاسخ
مرسی خاله ی خوبم
ابجی سجا
2 تیر 93 22:54
تمنا دارم از آسمان که اگر حتی قطره ای خوشبختی از آسمان بارید، بر گونه ی تو باشد
مامی فرزانه
پاسخ
مرسی عزیزم از احساس ودعای قشنگت
فاطمه مامان باران
3 تیر 93 12:46
خوشگل خاله چقدر ماهی شما قربون ژست گرفتنات بشم من هزار تا بوس واسه ملینا خوشگلی
مامی فرزانه
پاسخ
مرسی خاله باران جونمم خیلی ماهه هزار تا بوس برای باران جونم
آویسا
3 تیر 93 13:09
جانم چه عکسهای قشنگی بسیار لذت بردیم
مامی فرزانه
پاسخ
مرسی عزیزم ببوس آویسا جونو
مریم مامان آیدین
3 تیر 93 16:21
ای حااااااااااااااااانم من هلاک زستاتم خصوصا کلاه دارا دخملی دیگه شما ناز نکنی کی بکنه عروسک خانوم
مامی فرزانه
پاسخ
مرسی خاله چه کنم دیگه عاشق ژست گرفتنم مامانمم که آماده به خدمت. ببوس آیدین شیرین زبونو
ابجی سجا
4 تیر 93 10:49
خواهش ميشه خاله جون خيلي خوش اومدين سراغمون
مامان آوا
4 تیر 93 12:35
وای چقده شما نازین خانم کوچولو. یه ماچ گنده
مامی فرزانه
پاسخ
ممنونم خاله
رومینا
4 تیر 93 17:14
ای جانم عزیز چه ژست های نازی . دختر یعنی عشوه اومدن و ناز کردن . قربون دختر نازمون بشم که اینقدر خوشگله
مامی فرزانه
پاسخ
مرسی عزیزم. آره دیگه دخمره و عشوه هاش مخصوصا وقتیکه به باباهاشون میرسن درصد عشوه ها یهو بالا میره
مامان آرینا
4 تیر 93 23:43
ای جونم. من عاشق این دخملی هستم. مامانی از طرف یه بووووووووووس گنده از لپاش بگیر. من هر دفعه که به ما سر زدیدجواب رو نوشتم و بهتون سر زدم . نظر من ثبت نشده براتون؟
مامی فرزانه
پاسخ
مرسی عزیزم من هیچ نظری از شما دریافت نکردم جریان چی چیه!!! به هر حال خوشحال شدم
مامان الهه
7 تیر 93 0:48
خصوصی بیا
مامی فرزانه
پاسخ
اومدم الهه جونم
mamane lena
7 تیر 93 16:19
gorbunet beram arusake naaaaaz
مامی فرزانه
پاسخ
مرسی خاله جون هزار تا بوس برای لنا جون زیبا
مامان الهه
8 تیر 93 14:19
سلام فرزانه جون . ملینا خوبه ؟ آره آهنگش پخش میشه . خیلی خوب شده . کلی حال کردم . اگه خودت هم با یه مرورگر دیگه وارد بشی حتما میتونی گوش کنی
مامی فرزانه
پاسخ
مرسی عزیزم مبین جونمو ببوس
مامانه آنیتا
10 تیر 93 17:00
سلاااااااااااااام عزیزم وای خاله قربونت چقده ناز شدی گلم چادرشو نگاه چقده بهت میاد خیلییییی ماهی عسلم
مامی فرزانه
پاسخ
مرسی عزیزم از لطفت آنیتا جونمو ببوس
مامان جونم(سوگند من)
12 تیر 93 15:44
سلام فرزانه جون خوبی وای دخمل نازم چه جادری سرشه مثل این حاج خانم ها با النگوهاش ناناز من بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس فرزانه جون رمزم عوض شده خصوصی برات گذاشتم
مامی فرزانه
پاسخ
سلام مرسی عزیزم از لطفتممنونم عزیزم .خیلی بهت سر زدم مرورگرم مشکل داشت فکرمیکردم بخاطر اونه نمیتونم وارد شم.ببوس سوگند جونمو
مامان آرینا
13 تیر 93 20:20
ما که همش میام میبینیم از پست جدید خبری نیست.
مامی فرزانه
پاسخ
با عرض پوزش درگیر کاری بودم انشالله بزودی آرینای خوشملمو ببوس
مامان جونم(سوگند من)
14 تیر 93 18:04
فرزانه جون بخاطر پاره ای از مشکلات رمزم و دوباره عوض کردم برو خصوصیات
مامی فرزانه
پاسخ
چشم. مرسی عزیزم سوگند جونو ببوس
مامان الهه
19 تیر 93 16:27
ببوس ملینای منو
مامی فرزانه
پاسخ
بوووووووس بری مبین گلم
الهه مامان مبین
20 تیر 93 1:54
فرزانه جون ببخشید پیغامت رو الان دیدم . نه اون کد قابل تایپ نیست . باید همون رو با موس کامپیوتر بگیری تا آبی بشه بعد کپی کنی و پیست کنی . نشد اس بزن برات انجان بدم
مامانی
22 تیر 93 2:08
هزار ماشالله چه دختر نازی اسپند براش دود کنین من و آرتینا جان با اجازه و افتخار لینکتون کردیم به ما هم سر بزنین.
مامی فرزانه
پاسخ
شما لطف دارید عزیزم مرسی .خواهش میکنم.چشم
مهنا
24 تیر 93 12:32
سلام مامان مهربون: معرفی محصولات نشر فناوران روز شامل کتاب گویا (کتاب شنیداری). سی دی های صوتی شرکت نشر فناوران روز که از معروف ترین و پر فروش ترین کتابهای روز کودکان و همچنین بزرگسالان ترجمه و تبدیل با بازدید از وب سایت این شرکت با مزایا و امکانات استفاده از این سی دی ها آشنایی یابید.http://nfrco.blogfa.com/ مدیر شرکت نشر فناوران روز: آقای ایرانی، شماره تماس 09123956383