ملینا جونملینا جون، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

تمام ناتمام من

تولد یکسالگی ملینا جونم

1393/3/9 0:47
نویسنده : مامی فرزانه
1,838 بازدید
اشتراک گذاری

                                                niniweblog.com

ملینای من برای تولد یکسالگیت از ده روز قبل شروع کردم تو تعطیلات عید بود که بابا بزرگم فوت شد بخاطر همین آقایی و عزیز وخاله جون و دایی جون اینا نمیتونستن بیان چون مهمونامون زیاد بودن قرار شد که تولدو منزل مامان مرضی اینا بگیریم از چند روز قبل شروع کردیم به بردن وسیله هایی که لازم داشتم از روز قبلم شروع به درست کردن دسرها وغذاهای سردکردم دست مامان مرضی هم درد نکنه خیلی زحمت کشید چند مدل غذا هم مامان مرضی درست کرد عمو مسعودو عمو سعید وزن عموهاهم زحمت تزیینات رو کشیدن شبی که برای تزیین رفتیم کلی بهمون خوش گذشت اینقدر خندیدیم که هممون دلدرد گرفتیم روز تولدتم که پدر چند بار اومدو رفت تا غذاهاودسرها رو ببره اونجا همش میگفت قربونت برم برای عروسیت چند هفته باید کار کنیمخستهخسته

روز تولدت خیلی بهمون خوش گذشت وشما برخلاف بچه های دیگه که تولد یکسالگیشون خیلی ماماناشونو اذیت میکنن اصلا اذیت نکردی و خیلی با مامی همکاری کردی  پدر هم که موقع باز کردن کادوها منو شرمنده کرد یه انگشتر زیبا بهم کادو داد گفت بخاطر زحمتای این یکسالهniniweblog.comniniweblog.comکادو شما از طرف من وپدر یه پابند خوشگل محبتبوسانشاالله که 120ساله بشی عسلکم همیشه موفق وشاد باشیبغلبوسمحبت                                            

                                  niniweblog.com  

niniweblog.com

                                      niniweblog.com

                           niniweblog.com 

                                 niniweblog.com  

              niniweblog.com

                                               niniweblog.com

 

                                niniweblog.com

                                niniweblog.com

                     niniweblog.com

     

جلوگیری از ملینا جون برای حمله به کیک  niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

و بالاخره پایان تولد وپوشیدن لباس راحت آخیییییییییییییی

                                    niniweblog.com

الهی قربونت برم از شدت خستگی موقع شستن برای عوض کردن جات روی دستم خوابت برد

                     

niniweblog.com

پسندها (9)

نظرات (9)

مامان جونم(سوگند من)
13 خرداد 93 14:28
چقدر ناناز این دخمل ما عزیزم چه تولد قشنگی مامانی دستت درد نکنه هزارتا
مامی فرزانه
پاسخ
مرسی عزیزم چشماتون قشنگ میبینه ممنون ازلطفتون
الهه مامان مبین
13 خرداد 93 17:00
سلام فرزانه جونم . خوبی . ملینای من خوبه . تولد 1 سالگیش رو تیریک میگم . دیگه الان هزار ماشاا.. خانمی شده واسه خودش . چقدر مامانی زحمت کشیده . دستش درد نکنه . چه میز خوشگل ی. قربون ملینای خودم که اینقدر ماه شده . نفسممممممممممممممممممممممممممممممممممم
مامی فرزانه
پاسخ
سلام خاله ای ممنونم عزیزم همیشه به من لطف داری در مقابل سلیقه شما که چیزی نیست .برای مبین جونم هزارتا بوسسسسسسسسسسسسسس
الهه مامان مبین
13 خرداد 93 17:01
وای فرزانه جونم ببخشید دیر اومدم . این روزا سرم خیلی شلوغه . ملینای منو ببوس زیااااااااااااااااااااااااااااااد
مامی فرزانه
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم موفق باشی
الهه مامان مبین
13 خرداد 93 17:02
یه دنیا دوستون دارم و دلم براتون یه ذره شده
مامی فرزانه
پاسخ
ماهم شما رو خیلی دوست داریم وقتی فکر میکنم دارید از پیش ما میرید خیلی دلم میگیره ولی از خوشحالی شما ماهم خوشحالیم انشاالله هر جا هستید سلامت وشاد باشید
آویسا
17 خرداد 93 19:34
چه دخمل خوشگلی.تولد مبارک دختر زیبا.افتخار دوستی میدین؟؟؟؟؟
مامی فرزانه
پاسخ
ممنونم.باکمال میل عزیزم
رومینا
18 خرداد 93 23:26
ای جانم ملینای نازم . مامانت چقدر زحمت کشیده
مامی فرزانه
پاسخ
ممنونم
مامان آوا
28 خرداد 93 20:39
تولدت مبارک عزیزمم انشااله 120 ساله بشی چه تولد قشنگی چقدر زحمت کشیدی مامانی خسته نباشی
مامی فرزانه
پاسخ
مرسی عزیزم ممنون از لطفت
مامان آرینا
1 تیر 93 22:41
تولدت مبارک این سال و همه سال عروسک کوچولو.
مامی فرزانه
پاسخ
مرسی عزیزم
مامانه آنیتا
10 تیر 93 17:05
تولدت مبارک گله قشنگم انشااله 120 ساله بشی
مامی فرزانه
پاسخ
مرسی عزیزم