ملینا جونملینا جون، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

تمام ناتمام من

زمستان 1389ونوروز1390

1393/4/17 17:01
نویسنده : مامی فرزانه
939 بازدید
اشتراک گذاری

         

                  niniweblog.com

                    

            

          liebe_0222.gif  

                      

                           

             

قربونت برم اصلا تحمل لباس گرمو نداری

                                     

                               friend - emoticonswallpapers.com

               

           

                liebe_0264.gif

             

                                                                     

           

           

دختر قشنگم دیگه بزرگ شدی وامسال معنی عیدو میفهمی

      geburtstag_0139.gif     

         

                             geburtstag_0001.gif

        

    هر جا که میریم از همه میپرسی میدونی عید شده

    

            

      

                                               

پسندها (11)

نظرات (37)

الهه مامان مبین
21 تیر 93 22:32
وای سلام خوشگلم . چه عکسای خوشگلی نازنینم
مامی فرزانه
پاسخ
سلام خاله جونم مرسی
الهه مامان مبین
21 تیر 93 22:33
قربونت برم که وقتی اینقدی بودی رو کامل یادمه . اون پارک ارگه نه فرزانه ؟ ای خداااااااااااااااااااااااا زمان چقدر زود میگدره
مامی فرزانه
پاسخ
مرسی خاله یادته چه روزایی رو گذروندیم.میدون فردوسی خودمونه گلم. یادته یه شب خونه ما بودین موقع رفتن ملینا سوار ماشینتون شد گفت من با خاله میرم شما هم بردین یه دور زدین آوردینش
الهه مامان مبین
21 تیر 93 22:34
اون سال فکر کنم سفره هفت سین کرمانشاه توی ایران اول شد نه ؟
مامی فرزانه
پاسخ
آره فکر کنم دقیقا یادم نیست ولی چند سال پشت سرهم اول شد
مامان مریم
22 تیر 93 16:30
به به ، چه عکسای قشنگی و چه برف خوشگلی و چه دخمل نانازی خیلی خوشگل شدی عروسک خانوووووووم وااااااااااای چه تابلو قشنگی رفتن آدم برفی خوشگل و اومدن عمو نوروز و اون سفره هفت سین قشنگ خیییلی ببوس این دخمل طلارو فرزانه جووووونم
مامی فرزانه
پاسخ
مرسی از تعریفت مریم جونم با اینکه نمیشناسمت وقتی میام وبلاگتون خیلی باهات احساس نزدیکی میکنم عزیزم برای آیدین جونم
مامان مریم
22 تیر 93 16:32
دوستون داریم خیلییییییییییییییییییییی زیاااااااااااااااااااااد
مامی فرزانه
پاسخ
ما هم شما رو دوست داریم دوست گلم
مریم مامان آیدین
22 تیر 93 16:55
راستس شما و الهه جونم با هم نسبتی دارین؟؟؟ آخه الهه جونم یکی از دوست جونای خوبمه اینم واسه دو تا دوست گـــــــــــــــــل
مامی فرزانه
پاسخ
دیگه از دوستی گذشته الهه جون مثل خواهرمهراستش الهه جون شماروبهم معرفی کرد
مریم مامان آیدین
22 تیر 93 18:37
ای جووووونم ممنونم فرزانه عزیزم منم بهت احساس نزدیکی میکنم مهربونم وااااااااااای ممنونم الهه جونم بابت معرفی دوست به این ماهی
مامی فرزانه
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم تعریف نکردم واقعیتوگفتم اینقدر گلی که باهات احساس نزدیکی میکنم عزیزم
آویسا
23 تیر 93 4:23
بسیار بسیار زیبا مخصوصا عکس اولی
مامی فرزانه
پاسخ
مرسی عزیزم.برای آویسا جون
مامان الهه
23 تیر 93 13:28
خصوصی
مامی فرزانه
پاسخ
اومددددددددددم
الهه مامان مبین
23 تیر 93 13:28
قربونت بره خالههههههههههههههههههههههه
مامی فرزانه
پاسخ
فدای تو الهه جونم بابا شرمندم کردی خانم
الهه مامان مبین
23 تیر 93 13:29
قربون اون موهای خوشگلت عزیز دلمممممممممممممممممممممم
الهه مامان مبین
23 تیر 93 13:29
برای ملینا جونممممممممممم
مامی فرزانه
پاسخ
برای مبین عسلم
الهه مامان مبین
23 تیر 93 13:30
قربون اون پوتین های نازت عسلممممممممممممممممممممممممم
مامی فرزانه
پاسخ
الهه جونم یادت میاد اولین باری که پوتینشو پوشید با هم رفتیم کمپانی چقدر دنبالش کردی بوسش کنی
الهه مامان مبین
23 تیر 93 13:38
چقدر اون عکسش که تعجب کرده خوشگلهههههههههههههههههههههههههههههههه . میشه عکس سوم
مامی فرزانه
پاسخ
مرسی خاله دوست دارم زیااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد
الهه مامان مبین
23 تیر 93 13:39
عسل عسل عسل عسل عسل عسل عسل عسل عسل عسل عسل عسل عسل عسل عسل عسل عسل عسل عسل عسل عسل عسل عسل عسل عسل عسل عسل عسل عسل عسل عسل عسل عسل عسل عسل عسل عسل عسل عسل عسل عسل عسل عسل عسل عسل عسل عسل عسل عسل عسل عسل عسل عسل عسل عسل عسل عسل عسل عسل عسل عسل عسل عسل عسل عسل عسل عسل عسل عسل عسل عسل عسل عسل عسل عسل عسل عسل عسل عسل عسل عسل عسل عسل عسل عسل عسل عسل عسل عسل عسل عسل عسل عسل عسل عسل عسل عسل عسل عسل عسل عسل عسل عسل عسل عسل عسل عسل عسل عسل عسل عسل عسل عسل عسل عسل عسل عسل عسل عسل عسل عسل عسل عسل عسل عسل عسل عسل عسل عسل عسل عسل عسل
مامی فرزانه
پاسخ
خاله فعلا اینو داشته باش بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
الهه مامان مبین
23 تیر 93 13:39
نازنین منییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
الهه مامان مبین
23 تیر 93 15:35
فرزانه قالب ملینا جونم خیلی خوشمل شده هاااااااااااااااااااااااااااا
مامی فرزانه
پاسخ
چشماتون خوشمل می بینه خاله ای
الهه مامان مبین
23 تیر 93 15:37
هزار تا بوس گندهههههههههههههههههههههه واسه عسلم ملینا
مامی فرزانه
پاسخ
i love youuuuuuuuuuuuuuuuuuu
مامان آرینا
25 تیر 93 14:17
به به چه عکسهای قشنگی. چه کیف ناناسی داری خانوم خشگله. موش موش همه عکسهات قشنگن. آرینا که عاشق عکسای این دخملیه.
مامی فرزانه
پاسخ
مرسی خاله جون چشماتون قشنگ میبینه. ملینا یاد گرفته خودش میره وبلاگ دوستاش سر میزنه همیشه به آرینا جون سر میزنه. بوووووووس برای آرینا جون
پدر و مادر آروین کوچولو
26 تیر 93 17:02
واااااااااااااااای چه عکسای نازی چه پرنسس خوشگل و خوشتیپی ایشالله همه روزات بهاری باشه یه عااااااااااااااااااااااالمه بوس برا دخملیه ناااااااااااااااز خودم و مامان مهربون و دوست داشتنیمون
مامی فرزانه
پاسخ
مرسی عزیزم از محبتت ببوووووووس آروین تپلوی خوشگلمو
مامان آوا
30 تیر 93 9:49
قیافشو نگاه کن (عکس اولی) مامانی خوب معلومه تحمل لباس گرمو نداره بچه نمی تونه تکون بخوره
مامی فرزانه
پاسخ
چه میشه کرد بچم مجبور تحمل کنه از خودش باشه با لباس تو خونه میزنه بیرون
مامان جونم(سوگند من)
11 مرداد 93 21:54
عزیزم چقدر شما خوشگل شدی با این لباسهای زمستونی فدات بشم وای موش موشک حانم عزیزم نه به اون لباسهای گرم و نرم نه به این لختی پختیا عیدتم مبارک عزیزم می بوسمت خیلی خوشحالم مامانیت داره زود پستهای کوچولویتو میزاره تا ما زودتر قند عسلو تو 5 سالگی ببینیم الان فرزانه جون پیش خودت میگی چقدر من گیر دادم به عکسهای الان ملینا خوب دوسش دارم دیگه تو پو لوی خاله رو
مامی فرزانه
پاسخ
مرسی عزیزم لطف داری عید شما هم مبارک خانم.آره دارم تلاش خودمو میکنم که زودتر به پنج سالگی برسم البته از خیلی از خاطراتش حذف کردم وگرنه حالاحالاها ادامه داره. مرسی از محبتت عزیزم ببوس سوگند گلمو
فاطمه مامان باران
14 مرداد 93 11:38
فدات بشم دخملی خوشگل که لحظه به لحظه خوشگلتر از قبل میشی وای خدا جون موهای خوشگلو دماغ خوشگلترشو ببین هزار تا بوس واسه ملینای عسل و مامان مهربونش
مامی فرزانه
پاسخ
مرسی خاله چشماتون خوشگل میبینه مرسی از محبتت هزار هزار تا بوس برای باران گلم ودوست عزیزم
رومینا
14 مرداد 93 15:47
ای جانم عزیز خاله اخهملینا جونم خیلی جیگریییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی. پرنسس ناز من . فرزانه جون براش اسپند بریز . هزار تا هم بوسش کن
مامی فرزانه
پاسخ
مرسی عزیزم چشم. ببوس مبین قشنگمو هزار هزارتا
الهه مامان مبین
14 مرداد 93 16:49
سلام فرزانه جونم . خوبی . ملینا جونم خوبه . دلم براتون تنگ شده
مامی فرزانه
پاسخ
سلام عزیزم شما خوبی ماهم دلمون تنگ شده براتون خیلی زیاد
الهه مامان مبین
14 مرداد 93 16:51
پس چرا پست جدید نمیذاری . دلم تنگ شده آخه
مامی فرزانه
پاسخ
چشم عزیزم سعی میکنم به همین زودی
الهه مامان مبین
14 مرداد 93 16:52
ملینا جونم زود زود بیا با عکسای خوشگلت . خاله خیلی دوستت دارم
مامی فرزانه
پاسخ
چشم خاله ای. منم خیلی شمارو دوست دارم
الهه مامان مبین
14 مرداد 93 16:53
یه دنیا گل برای فرزانه خوبمممممممممممممم
مامی فرزانه
پاسخ
مرسی عزززززززیزم
مامان منصوره
18 مرداد 93 2:37
سلام ملینای نازنین و مامان مهربونش از دیدن عکسهای ملینا جون لذت بردیم انشاالله همیشه تن دختر نازتون سالم باشه
مامی فرزانه
پاسخ
سلام عزیزم ممنون از محبتت.ببوس ملیکای خوشگلمو
مامان پارسا
22 مرداد 93 10:20
کجایی خانومی دلمون واسه ملینا جون تنگ شده زود عکسهای جدیدش رو بزار
مامی فرزانه
پاسخ
چشم عزیزم مدتیه هم بی حوصلم هم خیلی کار دارم چشم در اولین فرصت میام پارسا جونو ببوس
الهه مامان مبین
26 مرداد 93 17:23
سلام عزیز دلمممممممم . کجاهایی خانمی دلمون براتون تنگ شده زیااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد
مامی فرزانه
پاسخ
سلام دوست جون عزیزم منم خیلی دلم تنگ شده خیلی بی حوصله شدم به زودی میام یه دنیا بووووووووووووس برای دوستم ومبین جون خودم
مامانی
29 مرداد 93 15:59
وب بسیار زیبای دارید ملیناجون با افتخار لینک شدن شما هم دوست داشتی لینک کنید
مامی فرزانه
پاسخ
چرا که نه باعث افتخاره
الهه مامان مبین
7 شهریور 93 3:22
ملینای عزیزم روزت مبارک عروسک خاله
مامی فرزانه
پاسخ
مرسی خاله ای
الهه مامان مبین
7 شهریور 93 3:23
یه دنیا گل واسه ملینا جون نازم که امروز روزش بود
مامی فرزانه
پاسخ
ممنونم الهه جونم از این همه لطفت ببوس مبین جونمو
رومینا
23 شهریور 93 11:07
فرزانه جون کجایی دلمون براتون تنگ شده اخه دختر نازت رو ببوس که جیگره و عسله خاله هست .
مامی فرزانه
پاسخ
مرسی رومینا جونم سرم شلوغه عزیزم به زودی میام
آویسا
23 شهریور 93 11:45
مامانش و دخملی مدتیه غایبن........
مامی فرزانه
پاسخ
ببخشید صدای همه دوست جونیامو درآوردم به زودی میام عزیزم