ملینا جونملینا جون، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره

تمام ناتمام من

کارهای قشنگ ملینا قشنگه

1393/3/8 18:40
نویسنده : مامی فرزانه
1,055 بازدید
اشتراک گذاری

گل خوش آبورنگم کارات خیلی شیرین شده چند وقتیه میذارمت تو روروکت خیلی دوست داری دیگه مثل برق وباد از اینور به اونور میری  عاشق یخچالی وقتی در یخچال باز میشه به سرعت برق خودتو به ای اون میرسونی ویه نفس عمیق میکشی وقتی قیافتو میبینم دیگه هیچی از دنیا نمیخوام اینقدر این کارت قشنگه که بعضی وقتا بیخودی در یخچالو باز میکنم که شما بدوی بیای البته در مواقع حساس هم که شما اصلا صدامو نمیشنوی هم از این ترفند استفاده میکنم وکلی انرژی میگیرمخندهوقتی میریم خونه مامان مرضی همه میگن روروک ملینا یادتون نره بعدشم بیچاره یخچال مامان مرضیخندونک

مامی به فدات با اون حرف زدن خوشگلت گل من از هفت هشت ماهگی دیگه کلمه کلمه حرف میزدی مثل خیلی از کارای دیگت که خیلی زود شروع کردی ماما یواش یواش مااامان یواش یواش شد فانانی وقتی از تو اتاقت بلند صدا میزدی فانانی ضعف میکردم راضیبه پدر میگفتی بابا خیلی طول نکشید شد مونی بعد شد مونس شما هم که میدونستی پدر چقدر مونس گفتنتو دوست داره هی سرتو کج میکردی و میگفتی موووووووونس محبت

هر کس هر چی دستت میداد فورا میگفتی منون قربونت برم هنوز یک سالت نشده بود مامان مرضی رفت کربلا از اونجا برات یه گربه آورد که راه میرفت و میو میو میکرد اینقدر ذوق کردی همش میگفتی هیییییییییییییییی منون تشویقتشویق 

به عزیز میگفتی عدید     مامان مرضی=مامان مرشی   آقایی =آدایی        خاله جون =آلوچی      عمه =عمی    عمو مسعود=عمو سود      عمو سعید=عموسید      رومینا=نومنا       ماهک=مانخ        سنا=ننا     رزا=ززا      محبت

گذاشتمو که با و میگن با کسره میگفتی تا چهار سالگی هم همینجوری میگفتی اینقدر با مزه بود که وقتی میگفتی گذاشتم منم یبار دیگه تکرار میکردم شما هم هر بار صدات در میومد که ااااااااا ادامو در نیار

خنده

линеечка из роз

           ساعت سه نیمه شب ملینا جون سرحال وشاد                     niniweblog.comشکلک دخترانه 5252

           niniweblog.com 

                                animation of camera

قربونت برم تا ازت غافل شم از مبل میکشی بالا وفورا منو نگاه میکنی

 

الهی فدات بشه مامی هی به خودت میگی مییییی نا بووووس

                                                                                     شکلک های یاهو - yahoo 89 

پسندها (8)

نظرات (10)

سمیرا مامان پرنیان
8 خرداد 93 19:32
عزیزم ممنونم که به ما سر زدین با افتخار لینکتون کردم
مامی فرزانه
پاسخ
خواهش میکنم.مرسی عزیزم باعث افتخاره
سمیرا مامان پرنیان
8 خرداد 93 19:33
بوسسسسسسسسس واسه ملینا گلی
مامی فرزانه
پاسخ
بوسسسسسسس برای پرنیان جونم
مامان بهار
9 خرداد 93 1:03
نازی این چه بامزه هست.دوست دارم پیش منم بیایید.خوشحال میشم بیشتر آشنا بشیم
مامی فرزانه
پاسخ
حتما خانم باکمال میل
الهه مامان مبین
9 خرداد 93 1:04
ای جون خاله قربون اون شیرین زبونیات عزیز دلم . من که مونس گفتنش رو کاملا یادمه . وقتی میگفت منم دلم ضعف میرفت . فدات بشم لپ لپی من . چقدر عسلی آخه خاله جووووونی مننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن . از عکساش بیشتر بذار فرزانه جونم . بیام کرمانشاه چند تا از عکساش رو میگیرم چاپ میکنم . جووووووووووووووووووون منییییییییییییییییییییییییییییی
مامی فرزانه
پاسخ
چشم دوست جونم
الهه مامان مبین
9 خرداد 93 1:05
هزار تا بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس برای برگ گلم ملینا جونممممممممممممممممممممممم
مامی فرزانه
پاسخ
دو هزار تا بوووووووووووووووووس برای مبین جون خاله
الهه مامان مبین
9 خرداد 93 1:05
دوستون دارمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
مامی فرزانه
پاسخ
ماهم همینطور خاله ای
فاطمه مامان باران
9 خرداد 93 23:36
ای جونم دخمل خوشگلمون کاراشم مثل خودش خوشگله مامان جون ملینا عکسای جدید ملینا جونو نمیذارین؟
مامی فرزانه
پاسخ
ممنونم عزیزم.چشم به زودی دارم خاطراتشو به ترتیب میذارم انشاالله به زودی به زمان حال میرسم
كبري مامان آنیتا((آنیتاعسل مامان وبابا))
12 خرداد 93 3:18
عزیزه خاله چقدر تو نازی خوشگلم
مامی فرزانه
پاسخ
مرسی عزیزم
رومینا
12 خرداد 93 10:38
سلااااااااااااام مامان جون خوبی؟ ملینای نازم رو ببوس دلمون تنگ شده زودی اپ شو.
مامی فرزانه
پاسخ
سلام رومینا جون چشم عزیزم سعی خودمو میکنم من هیچوقت سرعت شما رو نخواهم داشت
مامان جونم(سوگند من)
13 خرداد 93 14:30
چقدر دوست داشتنی این دخمل وای طاقت ندارم می خوام روی ماه این سنش و ببینم زود باش مامانش تکمیل کن دیگه
مامی فرزانه
پاسخ
شما لطف دارید ممنونم چشم باور کنید خودمم خیلی دوست دارم جشن پایان سال ملینا جونه خیلی درگیر خانمم