ملینا جونملینا جون، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره

تمام ناتمام من

اولین بار

1393/3/7 1:31
نویسنده : مامی فرزانه
926 بازدید
اشتراک گذاری

 دخترم نفسم هر بار که یه کار جدید انجام میدی یه زندگی تازه رو تجربه میکنم  از هیجان اول به پدر خبر  میدم که ملینا یه کار جدید یاد گرفته بعدشم همه رو خبردار میکنم خلاصه برات مینویسم کارایی رو که اولین بار تو زندگیت انجام دادی یا اتفاقات قشنگی که برات افتادهبوس

                                                                  

نوزدهم آبانماههشتادوهشت شروع غذای کمکی که اول با فرنی شروع شد  

دوم آذرماه هشتادو هشت شروع سوپ   

بیست وچهارم آذرماه هشتادو هشت در آوردن دندون پایین سمت چپ 

نوزدهم دی ماه هشتادوهشت دندون بالا سمت چپ                                     

بیست وپنجم دی ماه هشتادوهشت دندون پایین سمت راست                    

سی ام دی ماه هشتادوهشت دندون بالا سمت راست

 

                                                             

 

دخترکم یه خاطره قشنگ از اولین دندونت دارم که هیچوقت از ذهنم پاک نمیشه روزی که فهمیدم دندونت دراومده فورا به پدر زنگ زدمو طبق معمول خبر جدیدو گزارش دادم کلی با هم ذوق کردیم بعد مقدمات آش دندونو آماده کردم هر چی عزیزو مامن مرضی اصرار کردن آشو درست کنن قبول نکردم  دوست داشتم آش دندون دخمل خوشگلمو خودم درست کنم .

روزیکه آشو درست کردم وقتی پدر جونی برای بردن آشا اومد که ببره تقسیم کنه بین فامیل بهم گفت که قدم دندون خانم کار خودشو کرده و قراره که اگه خدا بخواد یه سوله برای محل کارش بخره خیلی خوشحال شدم ولی باورم نشد که عملی بشه وقتی پدر فرداش زنگ زدو گفت که قطعی شده دیگه از خوشحالی نمیدونستم چکار کنم خیلی خدارو شکر کردم که بالاخره با تلاشای پدر وبرکت وجود شما این کار محقق شد اون روز قشنگو هیچوقت فراموش نمیکنم چون بعداز مدتها ثمره تلاشهای پدر رو دیدیمتشویق عزیز دل مامی با اومدنت برکت وخوشبختی رو تو زندگیمون بیشترو بیشتر کردیمحبتمحبت

                          

12بهمن 88 قربون اون لبای خوشگلت برای اولین بار بهم بوس دادی  دیگه ما راه میرفتیمو برات بوس مینداختیم شما هم برای ما بوس مینداختی آخه قربونت برم این کارا هنوز زوده براتبوسبوس

15بهمن88 دیدن اولین برف زندگیت امیدوارم که همیشه زندگیت مثل این برف سفیدو پاک و قشنگ باشه دختر شیرینممحبت

 17بهمن88 اولین بار که برامون نانای کردی الهی به فدای اون دستای توپولیتبوس

   25بهمن 88 دختر نازم امروز دلیل چند شب بیقراریتو فهمیدم  وقتی از خواب پا شدی کلی خندوندمت که دهنتو باز کنی دیدم که بله خانم دوباره دندون دراورده دندونای نیش دست چپ با هم آخه عزیزم خیلی زود بود امیدوارم خیلی ازشون مراقبت کنی چون بخاطرشون خیلی اذیت شدی.

2اسفند 88 قربونت برم امروز یاد گرفتی دست بزنی دستات یه صدایی میده که کلی ذوق میکنم هر وقت میگم دست دست فورا شروع به دست زدن میکنی قربون اون دستای کوچولوت الان که دارم  این خاطره رو برات مینویسم یاد گرفتی از حالت نشسته بری روی سینه پات زیرت گیر کرده کمکت کردم که پاتو از زیرت دراری.

6اسفند 88 امروز یاد گرفتی با تلاشهای زیاد آقایی چند ثانیه رو پاهای خودت وایسی اول گفتم اتفاقی بوده ولی دیگه هر بار که پدر گرفتت رو پاهات وایسادی.

14اسفند88درآوردن 3تا دندون با هم آخه مامی یه تنفس بده.

23اسفند 88 شروع سینه خیز رفتن خیلی برات خوشحالم عسلم هر وقت که روی سینه میفتادی بعداز چند لحظه به گریه میفتادی اما حالا دیگه هر جا دلت بخواد میری. 

5فروردین89 شروع چهاردست وپا راه رفتن دختر قشنگم هر روز داری با کارات منو سورپرایز میکنی.

 

                        

                                                

                                                                                                                     دندونای مرواریدیشو ببینید 

                                                                                                           

 

                              

             اولین بار که طعم پرتقال رو چشیدی                                                  

                                                          

                  

                                               

             

                                                                                                                                                

                                                       

                                       

                            

                                                                         

                                                                                                                                                     

                                          

                                  

 

                                

                              liebe_0207.gif     

        

          نوروز 1389 

هفت سین میدان فردوسی

                  

 

پسندها (8)

نظرات (13)

الهه مامان مبین
31 اردیبهشت 93 16:03
قربون اون مرواریدای خوشگلت نفس خاله ... وای فرزانه هیچوقت کوچیکی ملینا رو یادم نمیره .. اون روزی که اومدیم خونتون برای صبحونه ... وای خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا فدات بشم من
مامی فرزانه
پاسخ
مرسی خاله مهربون دلم برای بوس اردکیای مبین جون یه ذره شده.هنوز بوس اردکی میده؟جای ما هم خالی کنید
الهه مامان مبین
31 اردیبهشت 93 16:04
هزار تا بوسسسسسسسسسسسسسسسسس بوثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثث بو333333333333333333333333333333 برای ملینا جونم
مامی فرزانه
پاسخ
هزار هزار تا بووووووووووووووووس برای مبین جونم دلم براتون یه ذره شده خاله ای
الهه مامان مبین
31 اردیبهشت 93 16:05
مامان جونم(سوگند من)
1 خرداد 93 10:47
خیلی ملوسه دخملتون نازنازنازی کلی عشق کردم عکساش و دیدم ممنون به ما سر زدی
مامی فرزانه
پاسخ
مرسی خاله ممنونم لطفا بازم به ما سر بزنید
سمانه
1 خرداد 93 17:34
آخیییییی چقده نازی عسل خانوم مرواریدات مباااارکککککککککککک مرسی به ما سر زدین
مامی فرزانه
پاسخ
ممنون از شما
فاطمه مامان باران
2 خرداد 93 0:41
سلام چه دخمل خوشگلی دارین خدا حفظش کنه ممنون به وب ما سر زدین شمارو با افتخار لینک کردم تا گل دخترتونو بیشتر ببینم
مامی فرزانه
پاسخ
ممنونم عزیزم از لطفت. شما هم با افتخار لینک شدید
رومینا
3 خرداد 93 23:20
سلام فرزانه جون خوبید ؟ خیلی خوشحال شدم از اینکه شما هم به جمع وبلاگ تویسی اومدید و از تجربه هاتون استفاده میکنیم . ای جانم مرواریدهای خوشگلش مثل برف میدرخشه .ملینا جونم رو ببوسید
مامی فرزانه
پاسخ
مرسی عزیزم شما لطف داریدماشاالله شما خودتون مامان موفقی هستید خوشحالم از اینکه شمارو در جمع دوستای خودم دارم.رادوین جونو ببوسید
مامان جونم(سوگند من)
5 خرداد 93 0:35
مامانیش عکس الانشم بزار دیگه می خوام ببینم خوشگل خاله خانم شده عسل شده چه شکلی شده راستی عزیز دلم منم لینکت کردم
مامی فرزانه
پاسخ
حتما عزیزم دارم دفتر خاطرات ملینارو به وبش منتقل میکنم گفتم مطالبش مرتب باشه انشاالله به زودیمرسی خانم باعث افتخاره
الهه مامان مبین
6 خرداد 93 11:25
وای فرزانه چه عکسای خوشگلییییییییییییییییییییییییییییییییی . خصوصا اونی که با عروسکاش گرفتی
مامی فرزانه
پاسخ
مرسی عزیزم خودمم اون عکسشو خیلی دوست دارم
الهه مامان مبین
6 خرداد 93 11:26
خصوصییییییییییییییییییییییی گل من
الهه مامان مبین
7 خرداد 93 1:21
وای فرزانه این عکسای ملینا رو که با عروسک میکی گرفتی ( اونایی که تل داره ) حتما بزرگ چاپ کن . خیلی نازن .... ای خداااااااااااااااااااااااااااااااا جونم قربون اون عکسات
مامی فرزانه
پاسخ
مرسی خاله جون جونی حتما.بخاطر شما دو تا دیگه ازشون گذاشتم
مامان پارسا
7 خرداد 93 10:34
دخملی عاشق مرواریداشه که توی بیشتر عکسها اونارو نشون میده
مامی فرزانه
پاسخ
ممنونم خانم پارسا جونو ببوس
مامان ملیکا
7 خرداد 93 17:46
ای جوووونم ماشاالله به عروسک خوشگلتون ؛ وقتی میخنده و بینی اش جمع میشه خیلی خواستنی تر میشه
مامی فرزانه
پاسخ
مرسی عزیزم ممنون.بوسسسسسسسسسسسسس برای ملیکا جون خوشگلم که عاشق قیافه نازشم