ملینا جونملینا جون، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره

تمام ناتمام من

به دنیا اومدن ملینا

1393/2/28 21:58
نویسنده : مامی فرزانه
750 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازم با اینکه خیلی برای اومدنت برنامه ریزی کرده بودیم ولی بازم ما رو سورپرایز کردی وتقریبا دو هفته زود به دنیا اومذی روزهای آخر همش تحت نظر بودم یه روز که رفتم نوار قلب شما رو بگیرم که خیالم راحت بشه همه چیز خوبه خانم دکتر گفت که دخترتون تصمیم گرفته همین الان بیاد دنیاتعجبتعجب حتی بهم اجازه ندادن که با دکتر خودم تماس بگیرم یا به بیمارستانی که قرار بود شما به دنیا بیای منتقل بشم واین شد که ملینا خانم ما که قرار بود خرداد ماهی بشه اردیبهشت ماهی شد دخترم شما ساعت پنج و پنج دقیقه عصر روز شنبه بیست و شش اردیبهشت هشتادوهشت در بیمارستان معتضدی کرمانشاه به دنیا اومدی.دختر قشنگم نمیدونم لحظه به دنیا اومدنتو چطور برات توصیف کنم یه حس زیبا که تو عمرم تجربه نکرده بودم وقتی که صدای گریتو شنیدم ناخداگاه منم اشکم سرازیر شد همزمان با گریه بلند بلند میخندیدم میگفتم این صدای دختر منه دخترم حالش خوبه تو رو خدا بدین ببینمش وقتی شمارو آوردن که ببینم باورم نمیشد که مال منی مال خود خودم اینقدر زیبا بودی که باورم نمیشد انگار یه عالمه پودر به سرو صورتت زده بودن لپولبت مثل انار قرمز بود یه نشونه هم روی پیشونی وچشمات بود وقتی از اتاق عمل بیرون اومدم به پدر گفتم دخترمون ماه پیشونیه .وزن :3100 قد:51 دور سینه 33  دورسر35  گروه خون B-  .دختر زیباروی مامی وقتی فکر میکنم که شما هم یه روز این حس قشنگ رو مثل من تجربه میکنی مثل لحظه تولدت از خوشحالی  گریم میگیرهمحبت                                                        

                                                                                                                                                                                      

                                                                                    

                                    

                                                                                                 

پسندها (2)

نظرات (4)

الهه مامان مبین
23 اردیبهشت 93 12:51
قربونت بره خاله . چقدر خاطراتت قشنگه عزیزم . هزاران بوس برای نازگل خالهههههههههههههههههههه
مامی فرزانه
پاسخ
مرسی عزیزم هزار هزار بوس برای مبین جونم
الهه مامان مبین
23 اردیبهشت 93 12:52
ما خیلی خیلییییییییییییییییییییییییییییییی دوستون داریم
مامی فرزانه
پاسخ
ماهم خیلی شمارو دوست داریم
الهه مامان مبین
23 اردیبهشت 93 12:53
ای خدا جونم عکساشو ببین عزیز دل خاله
مامی فرزانه
پاسخ
ممنونم خاله جونم
الهه مامان مبین
23 اردیبهشت 93 12:53
قالب جدید مبارکککککککککککککککککککککککککککک خیلی خوشمله
مامی فرزانه
پاسخ
مرسی خاله