ملینا جونملینا جون، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره

تمام ناتمام من

به نام خالق زیبایی

1387/6/7 22:08
نویسنده : مامی فرزانه
845 بازدید
اشتراک گذاری

دختر قشنگم نمیدونم ازکجا شروع به نوشتن خاطرات قشنگ زندگیت کنم .                        میخوام از قبل از زندگیت بنویسم از وقتیکه من وپدر با هم ازدواج کردیم ما خیلی بچه دوست داشتیم مخصوصا دختر بچه هارو با هم قرار گذاشتیم تا وقتیکه قدر واقعی بچه رو ندونستیم وتا وقتیکه همه چیز برای اومدنت آماده نشده بچه دار نشیم هر وقت با هم میرفتیم خیابون یه دختر بچه میدیدیم دنبالش میرفتیمو در مورد دختر خودمون حرف میزدیم ولی دیگه بعد از چهار سال فکر کردیم که دیگه وقتشه.                                             برای اینکه پدروغافلگیر کنم خودم تنهایی رفتم آزمایشو  جوابشو گرفتم وقتیکه جوابشو دیدم نمیدونی چه حالی داشتم انگار خدا دو تا بال بهم داد منم پر کشیدم تو آسمون یادم نیست چطوری خودمو به پدر رسوندم وقتی منو دید فوری فهمید که من چرا رفتم سر کارش همینطوری رو صندلی خشکش زده بود هیچی نمیگفت که من حرف بزنم وقتی بهش گفتم فقط میگفت راست میگی انگار که ما اولین آدمایی بودیم تو دنیا که داریم بچه دار میشیم وای ...از اون لحظه به بعد مراقبتهای ویژه شروع شد جشنخندهجشنخنده

 

 

پسندها (4)

نظرات (11)

الهه مامان مبین
16 اردیبهشت 93 15:27
واییییییییییییییییییییییییی خدا جونم پست جدید ملینای عسلم . چه خاطره قشنگی فرزانه جونم . خیلی خیلی تبریک میگم عزیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییزم . بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس برای ملینا و مامی فرزانه جونم
مامی فرزانه
پاسخ
مرسی عزیزم بوس بوس بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
الهه مامان مبین
16 اردیبهشت 93 15:29
من اولین نفری هم که نظر میذارم . چقدر خوشحالم . آخ جوووووووووووووووووووونم .
مامی فرزانه
پاسخ
مرسی خاله همه زحمتا که با شما بود عزیزم
الهه مامان مبین
16 اردیبهشت 93 15:29
یه عالمه بوسسسسسسسسسسسسس برای مامی فرزانه خوش سلیقه و ملینای عسلم
مامی فرزانه
پاسخ
بوس برای مبین و مامانش .خانم چوبکاری میفرمایید
الهه مامان مبین
16 اردیبهشت 93 15:30
الهه مامان مبین
16 اردیبهشت 93 15:33
خصوصی 2 تا
مامان سعیده
17 اردیبهشت 93 0:24
انشالله خدا برات حفظ حفطش کنه
مامی فرزانه
پاسخ
مرسی عزیزم
الهه مامان مبین
21 اردیبهشت 93 17:58
ای جون خالههههههههههههههههههههههههههههههههههه
مامی فرزانه
پاسخ
مرسی خاله
الهه مامان مبین
21 اردیبهشت 93 17:59
فدات بشه خاله گلمممممممممممممم
مامی فرزانه
پاسخ
ممنونم خاله جونم
الهه مامان مبین
21 اردیبهشت 93 18:00
مامی فرزانه پست جدید بذار . منتظریم
مامی فرزانه
پاسخ
چشم عزیزم
الهه مامان مبین
22 اردیبهشت 93 16:59
ولادت حضرت علی و فرارسیدن روز پدر رو به شما دوست عزیزم تبریک میگم . همراه با بهترین آرزوهای قلبم
مامی فرزانه
پاسخ
بر شما هم مبارک دوست خوبم
فائزه و پارسا
19 تیر 93 12:41
قربون این دختر برم من
مامی فرزانه
پاسخ
مرسی زن عمو جونم خوشحالم کردی برای پارسا جونم